Niet iedereen is zo creatief met eten, maar onze BHB atleten die proberen er op los! Zo is Rebecca opzoek gegaan naar een receptje die ze kan maken als ze zin heeft in iets zoets en dan vooral met chocolade!

We moeten eerlijk toegeven: De combinatie met de wrap, banaan en de pure chocolade = heerlijk!

Benodigdheden:

-1 wrap (volkoren of plain)
-190 gram banaan (afhankelijk van hoeveel koolhydraten je mag)
-4 eiwitten uit ei (eventueel met eigeel als je meer vetten mag)
-Ongeveer 10 gram vanille whey (of iets meer als je meer eiwitten mag)
-pure chocolade (kies de hoeveelheid aan de hand van je voedingsschema)

Bereidingswijze:

Prak 2/3 van de banaan goed fijn in een diep bord en meng de eieren hier doorheen. Verwarm een pan op half hoog vuur en doe het mengsel in de pan. Draai om na een aantal minuten.

De rest van de geprakte banaan (1/3) leg je nu aan de bovenkant van je pannenkoek die je net hebt omgedraaid in de pan. Vervolgens leg je de wrap er bovenop.
Flip vervolgens alles voorzichtig in de pan, zodat de wrap op de bodem van de pan komt te liggen.

Flip je pannenkoek vervolgens na aantal minuten opnieuw. Let goed op, afhankelijk van hoe hoog je het vuur hebt moet de wrap langer/korter gebakken worden. De bedoeling is dat de wrap een lekker krokant korstje krijgt in de pan, maar niet zwart wordt natuurlijk ;).

Zie je dat het geheel bijna klaar is dan leg je er wat pure chocolade op. Dubbel klappen en genieten maar!


Macro’s meetellen zoals op de foto:
Eiwitten: 4 x eiwit + eiwitpoeder
Vetten: eigeel naar eigen keuze 1 eigeel = halve portie vet + pure chocolade 15 gram = halve portie vet
Koolhydraten: wrap en banaan
Groenten: prei, ui en champignon of andere groenten naar keuze

#reccepten #BHB

Wij vinden het leuk als je onze recepten maakt en je dit met ons deelt. Tag ons in je post op Instagram, of Facebook! @buildinghealthybodiesonline #buildinghealtybodies 

Enjoy!
Team BHB