2 ingrediënten Mango Sorbet

Ben je gek op mango én op ijs. Dan moet je deze een keer proberen!
Ps. Vind je mango lekker, maar kan je de smaak van kokos niet zo waarderen, dan is deze creatie niets voor jou 😉

Wat heb je nodig?
– ingevroren mango stukjes
– kokosmelk volvet

Hoe maak je het?
Heb je de milkshake van Rebecca gezien? Dit recept is nog sneller & makkelijker!

Voor 2 normale porties hebben we 250 gram ingevroren mango gebruikt en 200 gram kokosmelk.

Pak de blender en doe daar de ingevroren stukjes mango in, met de kokosmelk. Zet de blender aan zodat het goed door elkaar gemengd wordt. Daarna, ready to eat! Het smaakt echt als een soft mango icecream! Je kan het ook in de koelkast zetten voor minimaal 3 uur, dan is het wat harder.

We gebruikte voor de foto vers geplukte bramen en frambozen met een beetje kokos. Je kan natuurlijk ook ander soort fruit gebruiken als topping. Maaar..dat hoeft niet! De combinatie van kokosmelk en de mango is gewoon al heerlijk.

Tip: Bewaren kan 1-2 weken in een gesloten bak als je een grotere portie maakt.

*Dit recept bevat weinig eiwitten. Wil je de eiwitten verhogen, probeer het recept dan nog eens met je eigen eiwitpoeder er door heen & laat ons weten of dat een perfecte oplossing is voor ijs mét veel eiwitten.

Marco’s als je de voedingsschema’s volgt:
Kokosmelk: vetten
Mengo: koolhydraten

Voor dit recept hebben we 200 gram kokosmelk gebruikt en 250 gram Mango. Voor 2 porties zijn de macro’s:
Eiwitten: 2 gram
Vetten: 34 gram
Koolhydraten: 40 gram

Wij vinden het leuk als je onze recepten maakt en je dit met ons deelt. Tag ons in je post op Instagram, of Facebook! @buildinghealthybodiesonline #buildinghealtybodies 

Enjoy!
Team BHB

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in